czwartek, 23 sierpnia 2012


Raport zdjęciowy - wałkowanie mopa: warsztaty

Szkolenia trwają (mam nadzieję, że już kupy się trzymają;). Pierwszy dzień nowego cyklu był trudny... Mimo wielogodzinnych przygotowań slajdy w ostatniej chwili poprzestawiały mi się w prezentacji i wyszło z tego niezupełnie to, na czym mi zależało:] Nie potrzebnie trzymałam się tej prezentacji, zamiast mówić z głowy o tym, co ważne. No ale pierwszy raz - zaliczony. Wnioski są - najważniejsze.  
Zerwałam więc z teorią i nawiązałam bliższy związek z warsztatami. Pozostanę im wierna już do końca. Tak więc wałkujemy metodę ośrodków pracy (MOP) ze wszystkich stron.
A wychodząc z założenia, że najlepiej zrozumie ten, kto doświadcza na własnej skórze - pracujemy stale
w symulatorach i z programem nauczania na konkretnych tematach.

Prowadzenie szkoleń to dla mnie przyjemność (oczywiście w pakiecie jest też trud przygotowań, a czasem i małe porażki wymagające zmian) Ale generalnie, o losie, wreszcie mogę się wygadać;)  I to na temat:DDD  Miłe uczucie:)

Dziękuję Wam, kochani, za wsparcie, na prawdę! 

I zapraszam na zdjęcia!

Taaakie rzeczy oglądamy;) Prawdziwy czy nie?;)
Chodzimy tam, gdzie król piechotą chodzi;)
Dotykamy różnych dziwnych rzeczy - niektórzy tylko jednym palcem
Zamieniamy się rolami

Dociekamy....

A może drama? Hm?
Brrr... Znowu pająki.
Dyskutujemy!!!


Generalnie to siedzimy...;)
... i się nudzimy;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz